Παρασκευή 13 Ιουνίου 2008

ΑΚΟΥ, ΒΛΕΠΕ, ΣΙΩΠΑ

Εχω πολλά πράγματα μέσα στο μυαλό μου τις τελευταίες ημέρες για να γράψω, αλλά μόλις ανοίγω τη "δημιουργία νέας ανάρτησης", το μικρό διαβολάκι που συνήθως κάθεται στον αριστερό μου ώμο, επικρατεί πάνω στο μικρό αγγελάκι - θα ήθελα να ήταν- που (αναμενόμενο δεν είναι;), κάθεται πάνω στον δεξί μου ώμο. Δεν γράφω τίποτε, κλείνω τη σελίδα, end of story..

Βέβαια, αυτή η ιστορία με το διαβολάκι και το αγγελάκι είναι πολύ βολική - casual θα έλεγα, από το να παραδεχθώ ότι μάλλον δεν είμαι αρκετά σίγουρος για το τι θέλω να γράψω, ή - ακόμη χειρότερα - για το πως θα γράψω αυτά που θέλω!

Τελικά σιωπώ*, και ψάχνω να βρω σε ποιες συναυλίες θα πάω μέσα στο καλοκαίρι, ποια έργα παίζουν οι θερινοί, τι σούπα παιχνίδια έχει απόψε η ΝΕΤ, τι θα γίνει τώρα που ο Γιωργάκης διέγραψε τον Κωστάκη, γιατί μετά τους πυροπαθείς κοροϊδεύουν ΚΑΙ τους σεισμόπληκτους και άλλα τέτοια περισσότερο ή λιγότερο εποικοδομητικά!

*Κάπου, κάποτε ( σε μία επιστημονική δημοσίευση, αλλά δεν μπορώ να ανακαλέσω περισσότερα στοιχεία από τη μνήμη μου), διάβασα ότι οι γνώμες των ειδικών διίστανται αναφορικά με τη σημασία της σιωπής. Η μία πλευρά υποστηρίζει ότι ο άνθρωπος δεν μπορεί να αντέξει παρά ελάχιστο χρόνο - που προσδιορίζεται σε μονοψήφιο αριθμό ωρών- χωρίς να μιλάει, έστω και στον εαυτό του. Η άλλη πλευρά - η οποία κινείται μάλλον σε περισσότερο θεωρητικό επίπεδο, εκτιμά ότι στη σιωπή "βρίσκουμε απαντήσεις στα ερωτηματικά και λύσεις στα προβλήματα" και καταλήγει: "Αν φοβάσαι τη σιωπή, φοβάσαι τον εαυτό σου".

Για να είμαι απολύτως ειλικρινής, έχω διαπιστώσει ότι ατέλειωτες ώρες απίστευτης πάρλας έχουν διαδεχθεί ατέλειωτες ώρες σιωπής και προς το παρόν δεν παρουσίασα περίεργα συμπτώματα. Από την άλλη, ούτε απαντήσεις πήρα, ούτε προβλήματα έλυσα. Προφανώς η επιστημονική κοινότητα θα πρέπει να επανεξετάσει το ζήτημα της σιωπής με μία πιο εμπεριστατωμένη έρευνα. Σε αντίθετη περίπτωση, μάλλον θα πρέπει να εξετάσει εμένα - λογικά θα διαρκέσει και θα κοστίσει λιγότερο!!

Κατά τα λοιπά:
1. Απόψε μια περίεργη δύναμη με τραβάει προς Βύρωνα μεριά (πιθανότατα είναι το hit "τρέντυ Λίτσα" των Locomondo, είναι που έχει καλό καιρό, είναι και που τους είχα δει τυχαία πέρυσι σε μία παραλία - για πρώτη φορά- και μου άρεσαν)
2. Τις επόμενες ημέρες θα ανεβάσω όσα περισσότερα προγράμματα συναυλιών και φεστιβάλ
3. Δεν κατάφερα να βρω τίποτε για ζωντανές εμφανίσεις του Ζερβουδάκη στην ΑΘήνα, αλλά οι ελπίδες δεν χάθηκαν ακόμη!
4. Περιμένω με ανυπομονησία τον Plant και επίσης αναρωτιέμαι αν τελικά θα έρθουν οι Buena Vista Social Club (αυτοί εν πάσει περιπτώσει που τους μοιάζουν)
5. Το Σάββατο αν αυτός ο καλός άνθρωπος που τυχαίνει να είναι πρώην μπασκετμπολίστας και νυν δήμαρχος Πειραιά δεν κλείσει το λιμάνι, φεύγω για Θήρα. TGI-S. Και επειδή είμαι άνθρωπος του... πνεύματος και δεν δουλεύω τη Δευτέρα, θα τα ξαναπούμε από... Δευτέρα βράδυ!

Το ξέρετε ότι ακόμη και το χειμώνα - με βροχή, κρύο και έρημη - είναι πανέμορφη;

Να περάσετε όσο καλύτερα γίνεται και ότι κάνετε, κάντε το με πάθος. Προφανώς και θα αξίζει τον κόπο!

3 σχόλια:

Μενεξεδιά είπε...

1. ήταν όμορφα; Δεν λέω για τους locomondo αλλα για τους Amparanoia
2. θα χάσουμε την μπάλα :)
3. και εκτός Αθηνών το συζητάμε
4. νομίζω πως επειδή ήρθαν και οι 2 πέρσι δεν θα έρθουν και φέτος... δεν έχει ακουστεί και τίποτα
5. και θα πας και όμορφα θα περάσεις (είναι αυτό το πάθος στην μέση)

Είχα περίεργη αίσθηση όταν διάβασα το πρώτο μέρος της εγγραφής, μπορεί να ήταν ιδέα μου. Όταν είσαι μόνος σου και μιλάς στον εαυτό σου θεωρείτε σιωπή; Σιωπή θα ήταν να μην σκεφτόσουν καν.

Καλό βράδυ... οι λοιπές ευχές αύριο

Μανώλης είπε...

1. Ηταν πολύ καλά! Η τραγουδίστρια των Am είναι όλα τα λεφτά.
2. Την έχω χάσει ήδη, βρίσκομαι σε ambert alert..
3. Ναι, ε;
4. Γκρρρρρρρρρ.....
5. Από το στόμα σου :)

Μπορείς αραγε να μην σκέφτεσαι; Δεν τα έχω καταφέρει και έχω και ένα σχετικό - άσχετο περιστατικό - στο επόμενο post!
Περίεργη αίσθηση; Για πε, για πε..

Καλημέρα, οι υπόλοιπες ευχές αργότερα!

Μενεξεδιά είπε...

Ό,τι αίσθηση και να είχα ξεδιαλύθηκε με την απάντηση :) Μια χαρά είμαστε!!! Σου έκανε την χάρη και ο ψηλός, θα κουνάει λίγο αλλά χαλάλι.

Καλό ταξίδι και καλά να περάσεις αγαπητέ :)

HIGH FIDELITY

HIGH FIDELITY