Πέμπτη 10 Ιουλίου 2008

Με παντρεύεσαι;

Πόσο καιρό πρέπει να ξέρεις έναν άνθρωπο για να το πεις;
Γιατί πρέπει να υπάρχει αυτός ο καιρός αν το νοιώθεις και ξέρεις ότι δεν είναι απλά ένας ενθουσιασμός;

Ο έρωτας περνάει;

Κι αν υποθέσουμε ότι περνάει, ποιος μπορεί να αγνοήσει ότι πρόκειται για έναν διαρκή καθημερινό αγώνα, η προσπάθεια να αναθερμανθεί;

Η αγάπη πάλι; Η Συντροφικότητα;

Ποιος είναι ο ρόλος της;

Τελικά κάνουμε, ή δεν κάνουμε αυτό που νοιώθουμε, ή μήπως φοβόμαστε ότι σε κάποια στιγμή θα το μετανοιώσουμε και τελικά μετανοιώνουμε για ότι δεν κάναμε;

Καλημέρα.

Πολλά ερωτήματα, το ξέρω.

Απλά περιμένω να διαβάσω τη γνώμη σας.

Μετά θα γράψω κι εγώ τη δική μου :)

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είναι μόνο θέμα "χημείας". Τίποτα άλλο! Άλλωστε αν ο άλλος είναι για σένα το νιώθεις.

Και πολλές μέρες το σκέφτεσαι! Άλλοι θα σου πουν οτι για να το σκέφτεσαι έχεις αμφιβολίες. Εγώ θα σου πω πως για να το σκέφτεσαι το θέλεις.

Κάντο να ηρεμίσεις :)

Μανώλης είπε...

Αγαπητέ/η ανώνυμε/η

Δεν το σκέφτομαι καθόλου, ίσα - ίσα. Ουδέποτε με απασχόλησε η γνώμη του κόσμου και είναι προφανές πως κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί.

Απλά προσπαθώ να καταλάβω γιατί πάντα οι άλλοι νομίζουν ότι σε ξέρουν καλύτερα από ότι εσύ γνωρίζεις τον εαυτό σου!

Μενεξεδιά είπε...

Δεν είμαι ανώνυμη, δεν είμαι ανώνυμη! Απλά είχα ξεχάσει τα cookies ανενεργά! Μην φωνάζεις!

Δεν σε ξέρουν και δεν θα σε ξέρουν ποτέ καλύτερα. Ο τρόπος οικειότητας που εκφράζεται κάποιος είναι γιατί σου λέει ευθέως τι σκέφτεται.

Και επειδή πάλι βλέπω να με μαλλώνουν, αποχωρώ ησύχως (ας μην ρώταγες ουφ!)

Μανώλης είπε...

Εντάξει βρε κοριτσάκι, εγώ αυτούς που κρίνουν έκραζα, όχι εσένα. Δεν είναι πολύ εκνευριστικό πάντως αυτό όταν συμβαίνει (να σε "ξέρουν" τόοοσο καλά όλοι;)
Anyway, διαβάζω τα δικά σου και θα ¨"χτυπήσω". Σύντομα...

Μενεξεδιά είπε...

θα κάνω ερώτηση (προσοχή στους φούρνους!):

Μόνο εγώ θα πω την άποψή μου; Λίγο άδικο να μην την μοιραζόμαστε όλοι μαζί... Που πήγατε οι υπόλοιποι αναγνώστες;;;

Έχω λίγο τρελαθεί με την δουλειά αλλά όλα καλά. Έρχονται μέρες ηρεμίας.

Καλό σαββατοκύριακο εύχομαι Μανώλη!

HIGH FIDELITY

HIGH FIDELITY